Promocje
Komplet Pościeli 160x200 Premium
Komplet Pościeli 160x200 Premium
89,00 zł 59,00 zł
szt.
Narzuta 170x210 cm RETRO czerwona
Narzuta 170x210 cm RETRO czerwona
119,00 zł 69,00 zł
szt.
Komplet Pościeli 160x200 Premium
Komplet Pościeli 160x200 Premium
99,00 zł 69,00 zł
szt.
Obrus 140x220 cm Honey Biały
Obrus 140x220 cm Honey Biały
149,00 zł 99,00 zł
szt.
Obrus 150x260 cm Italia
Obrus 150x260 cm Italia
189,00 zł 99,00 zł
szt.
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Reklamacje

Otrzymałeś przesyłkę, a zakupiony produkt ma wadę?

 

 

w przypadku stwierdzenia wady rzeczy po jej otrzymaniu, prosimy poinformuj nas o tym niezwłocznie:

informację możesz wysłać do nas na różne sposoby:

- poprzez wiadomość e-mail na adres dehome@dehome.pl lub

- za pomocą naszego formularza kontaktowego pod linkiem:    http://www.dehome.pl/pl/contact  lub

- przesyłając do nas listownie formularz reklamacyjny, który znajdziesz po linkiem:

 http://dehome.pl/upload/pliki/formularzreklamacyjny.pdf

 

 


 

wszystkie reklamacje rozpatrujemy w trybie pilnym i na pewno zaproponujemy satysfakcjonujące rozwiązanie w celu pełnego zadowolenia klienta naszego sklepu

 

jeśli to możliwe to prosimy o przesłanie szczegółowych informacji o zauważonej wadzie produktu

mile widziane są zdjęcia wadliwego produktu, które pozwolą nam szybko i sprawnie ocenić rozmiary stwierdzonej wady zakupionej rzeczy

 

w przypadku braku możliwości ugody wymienimy Twoją rzecz na wolną od wad bez ponoszenia przez Ciebie jakichkolwiek kosztów

w przypadku stwierdzenia wady ze strony dostawcy, sprzedawcy, sklepu internetowego, koszty wymiany wadliwego produktu ponosi sklep internetowy www.dehome.pl 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl